سایت تبادل لینک
نوشته شده توسط : تیموررضائی شهریور

 

تبادل لینک هوشمند اتوماتیک و رایگان | سایت تبادل لینک

وبلاگ ها و يا وبسايت هايي که اقدام به تبادل لينک ميکنند بايد بدانند قدم در راه خطرناکي ميگذارند. ام در اين وسط برخي از سايت هاي هستند که تبادل لينک سه طرفه را انجام مي دهند و اين يک برتري است شما مي توانيد با ثبت لينک خود در اين وبلاگ ها يا وب سايت ها باعث افزايش بازديد خود شويد ما يکي از اين سايت ها را معرفي مي کنيم (http://www.best-links.ir/)تبادل لینک هفتاد و هفت هزار در مورخه آذرماه یکی از شیوه های اولیه برای بالا بردن ترافیک در سایت هستش که طرفداران زیادی هم هنوز در بین وبمسترها برای افزایش رتبه سایت هفتاد و هفت هزار در مورخه آذرماه خود داره و تبادل لینک رایگان هوشمند و اتوماتیک هفتاد و هفت هزار در مورخه آذرماه یکی از روشهای بسیار موثر برای بالا بردن رنک سایت در گوگل و آلکسا هستش.

افزايش بازديد سايت با استفاده از ثبت لينک در سايت هاي تبادل لينک اتوماتيک هوشمند و رايگان :

 

 

آيا تبادل لينک واقعا براي سايت ها و وبلاگ هاي ما مفيد است و تأثير مثبتي دارد ؟

تبادل لينک اتوماتيک

سایت تبادل لینک

باتوجه به تستي که انجام داديم? دريافت لينک از صفحات غيرمرتبط مي‌تواند باعث خارج شدن سايت شما از نتايج جست وجويکلمه کليدي‌اي که براي آن سايت خود را آماده کرده‌ايد بشود. در مقابل? با دريافت فقط چند لينک مرتبط توانستيم رتبه يک سايت را به سرعت افزايش دهيم. در حالتي که براي سايت شماره يک? شايد صدها لينک با کيفيت اما از سايت‌هاي غيرمرتبط گرفته بوديم (اين سايت به خاطر لينک‌هاي غيرمرتبط در حال حاضر در 100 نتيجه اول وجود ندارد)

تبادل لينک نام عبارتي است که اصولا در بين صاحبان وبسايت و وبلاگ رايج است . در تبادل لينک صاحبان وبسايت و يا وبلاگ جهت افزايش بازديدکنندگان صفحه ي اينترنتي خود ، از يکديگر درخواست درج آدرس اينترنتي وبسايت و يا وبلاگ خود در صفحه ي اينترنتي هم مينمايند . اين عمل موجب افزايش امتياز آنان در موتورهاي جستجو نيز مي باشد . نوع ديگر تبادل لينک نام آن تبادل لينک اتوماتيک ميباشد ، در اين نوع تبادل وبمسترها درخواستي را جهت تبادل لينک از يکديگر انجام نمي دهند و تنها با انجام مراحلي به صورت اتوماتيک تبادل لينک انجام مي شود اما يه سوال پيش مياد چگونه تبادل لينک کنيم ؟ شما بري تبادل لينک ابتدا بايد لينک قرار داده شده در سايت تبادل لينک را در صفحه وبلتگ خود قرار دهيد و سپس لينک خود را در سايت تبادل لينک ثبت کنيد مطمئن باشيد با اين کار ارزش وبلاگ يا وب سايت شما افزايش مي يابد و اين کار باعث افزايش بازديد شما خواهد شدبهترين راه افزايش بازديد و رتبه سايت بي شک بک لينک هاي ورودي يک سايت مي باشد در واقع پس از به روز رساني هاي پياپي آپديت پاندا گوگل سال گذشته آپديت جديدي را معرفي کرد که نام آن پنگوئن بود و به طور خاص بر روي لينک ها تمرکز داشت. در ميانه راه آپديت پاندا پيام هاي بسياري در مورد لينک هاي غيرطبيعي به وبمسترها ارسال شد که اخطاريه اول گوگل به مديران وبسايت ها در مورد لينک هاي خريداري شده يا تبادل لينک بود.بعدهاي گوگل مواضع خاص خود را در مورد لينک ها مشخص کرد و بيان کرد که: ?? خريداري هرگونه لينک ممنوع ميباشد و در صورت خريداري با سايتي که خريداري کرده و فروشنده لينک برخورد خواهد کرد و حتي ميتواند باعث شود سايت مورد نظر به طور کامل از ديتابيس اطلاعاتي گوگل حذف شود.

تبادل لينک هرچه بيشتر بهتر!

ديگر زمان آن که به کميت فکر کنيم به پايان رسيده است و بايد کيفيت بيشتر بک‌ لينک ها را مد نظر خود قرار دهيم. هرچه کيفيت يک لينک دريافتي بالاتر رود? تاثير آن بر روي رتبه سايت شما نيز بالاتر مي‌رود. ممکن است با دريافت چند لينک خوب رتبه‌اي کسب کنيد که ديگر سايت‌ها با هزاران بک لينک نتوانند آن را بدست بياورند!





:: موضوعات مرتبط: تبادل لینک , ,
:: برچسب‌ها: تبادل لینک رایگان,تبادل لینک اتوماتیک,سایت تبادل لینک,تبادل لینک هوشمند,تبادل لینک,تبادل لینک سه طرفه,دایرکتوری تبادل لینک ,
:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 آذر 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: